xoxoalle

Alla inlägg under januari 2010

Av Alexandra Sahlkvist - 29 januari 2010 19:12

Hejsan!<3

Har äntligen fått ordning på min dator så nu kan jag börja blogga igen! Idag har jag varit i skolan sen följde jag med ifa och klippte henne sen åkte vi hem till mej så kom pappa och hämta oss där. så körde han oss till torget i lidköping så gick jag och ifa på stan en stund.  det var kul. jag halka och typ armbåga henne i maggn XD

 

 

 

//XoxoAlle

Av Alexandra Sahlkvist - 26 januari 2010 19:05

Hej hej!<3

idag har jag varit i skolan. det var tråkit som vanligt sen kom jag hem kl 4 och då åkte jag till pappa. nu hololer jag på att starta min dator för vi har fåt ta bort alla billder och börja om som om den var ny:( men nu är dfen snart i gån igen i mon ska jag till skolan och så har vi brottning på idroten det ska bli as kul:D

 

 

//XoxoAlle

Av Alexandra Sahlkvist - 23 januari 2010 10:17

Tja tja!<3

mamma vekte mig kl 8 och så givk vi ut till hästarna och släppte ut dom nu har jag kommit in och mamma har åkt och tränat och viktor är hoss en kompis i dag skajag rida med malin! men nu ska jag ut och åka pulka xd

 

 

//XoxoAlle

Av Alexandra Sahlkvist - 20 januari 2010 20:02

Hej hej!<3

jag har inte skrivit på länge efter som mit internet dampar så nu är jag ute på mammas dator men nu ska jag göramina lexor.

 

//XoxoAlle

 

Av Alexandra Sahlkvist - 17 januari 2010 14:06

Hejsan!<3
Nu är det så att jag ligger i min säng hemma oss pappa och tjattar med natta vi har as kul:)nu ska vi fortsätta att terorisera ROBIN! jag ska lära han att göra garnbollar, men va fan , nu vill han inte också xd

 

herrå //XoxoAlle

Av Alexandra Sahlkvist - 16 januari 2010 18:45

Hej Hej bloggen!<3

I dag var vi i jönköping och kolla på katten vi ska köpa, den var as gullig. Den kommer om tre veckor så då får vi se om den blir om tyckt av dom andra katterna xd annas har jag bara åkt bil och ättit på max och åkt bil i gen nu ska jag äta tacos (gott)




// XoxoAlle<3

Av Alexandra Sahlkvist - 15 januari 2010 14:53

Hejsan bloggen!:P<3

har bara varit i skolan två dagar i dena veckan, i måndags var jag sjuk i tisdas var jag också sjuk i onsdags var jag i skolan och i går var jag i skolan och i dag så var jag inte i skola efter som jag var på begravning:( (inte kul)och nu ska jag ätta och sen ska jag utt till hästarna och efter det kommer pappa och hämtar mig och viktor. men i mon blir det kul för då ska vi åka och kolla på våran nya kattunge. berättar mer om det i mon :)

tjaråå:)<3    mjaooooo!

 


 

// XoxoAlle

Av Alexandra Sahlkvist - 13 januari 2010 19:10

Cha bloggen!<3

I dag var jag i skolan, men jag var inte med på idroten:( när jag kom hem  vid kvart i tre la jag mej framför tvn  och såg på något som heter miti bi eller not sont XD. sen gick jag ut till hästarna och moka och red en gette jiten tur i padoken:Poch nu har jag kommit in igen. när jag kom in drak jag te och kolla på tv igen för jag hade inget annat att göra efter som mamma och viktor inte är hemma dom är på brottning och nu sitter jag här och har inte ett skit att göra igen:D<3


//  XoxoAlle

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Musikspelare

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards